Центр надання адміністративних послуг Кремінської міської ради (далі ЦНАП) працює з 2016 року на виконання Закону України «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012 № 5203-VI.

ЦНАП створений за ініціативою і сприяння керівництва міста, а також за методичної та матеріальної підтримки наших міжнародних партнерів.

Завдяки Проекту «Українська ініціатива з підвищення впевненості (UCBI), що реалізується Кімонікс Інтернешнл Інк. USAID» безкоштовно передано обладнання для ЦНАП та запроваджений в дію реєстр територіальної громади міста Кремінна, а також автоматизовано процес прийому громадян за допомогою електронної черги.

У рамках Проекту ЄС/ПРООН: «Створення Центру надання адміністративних послуг Кремінської міської ради» проведено капітальний ремонт приміщення, придбано обладнання та меблі.

На сьогодні приміщення ЦНАП відповідає усім сучасним вимогам та стандартам: облаштований сектор прийому та очікування громадян, враховані норми для осіб з інвалідністю (пандус, кнопка виклику адміністратора), облаштовано сучасну дитячу кімнату та дитячий майданчик на вулиці, вбиральні пристосовані для людей з інвалідністю.

У ЦНАП введено в дію послугу «Мобільний адміністратор», завдяки якій люди з обмеженими фізичними можливостями, а також ті, хто опинився в складних життєвих обставинах можуть замовити виклик адміністратора до дому.

За сприяння ПРООН у ЦНАП міської ради запрацювала нова адміністративна послуга − оформлення та видача біометричного паспорта громадянина України для виїзду за кордон та паспорта громадянина України у формі ID картки.

У 2019 році Кремінська міська рада отримала сучасний мобільний ЦНАП у рамках одного з компонентів проекту «Підтримка ЄС для Сходу України – відновлення, зміцнення миру та урядування». Завдяки мобільному офісу люди похилого віку, представники маломобільних верств населення та жителі віддалених куточків громади мають можливість отримати послуги вдома. Автомобіль обладнано усім необхідним устаткуванням, що дозволяє скористатися послугами реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання, реєстрації бізнесу та реєстрації нерухомого майна.

Станом на квітень 2016 року в ЦНАП міської ради можна було скористатися 37 адміністративними послугами. На сьогодні кількість послуг зросла до 150. Крім традиційних, ми одні з перших в області почали надавати послуги державної міграційної служби, державного земельного кадастру, послуги мобільного сервісного центру МВС (реєстрації/перереєстрації автотранспорту, заміни посвідчення водія, отримання довідки про відсутність судимості).

Тож завдяки спільним зусиллям керівництва міста та міжнародних партнерів сьогодні Кремінська громада має сучасний ЦНАП, який облаштований необхідними меблями та технікою, а наші відвідувачі мають можливість скористатися максимальною кількості адміністративних послуг в одному приміщенні.